CES Asia en Zhangjiang Hi-Tech Park richten schijnwerpers op startups op CES Asia 2017

ARLINGTON, Va.--()--CES Asia™, het belangrijkste evenement voor consumententech in China, en Zhangjiang Hi-Tech Park (ZJ Park), het grootste technologiepark van Shanghai, bundelen hun krachten voor CES Asia 2017 om innovatieve startups naar de beurs te lokken. Het door eigenaar Consumer Technology Association (CTA)™ en co-producent Shanghai Intex Corporation Ltd. (Shanghai Intex) georganiseerde CES Asia 2017 vindt van 7 tot 9 juni plaats in Shanghai, China.

“De startup-scene in China is extreem actief, wat in grote mate te danken is aan de groeiende groep talenten in tech. Startup Park is opgezet om de beste en meest veelbelovende startups een podium te geven voor de nieuwe generatie doorbraaktechnologieën”, zei Karen Chupka, senior vicepresident van CES en directeur voor business strategy van CTA. “De ruimte is geïnspireerd op Eureka Park™ Marketplace van CES en richt de schijnwerpers op innovatie binnen de groeiende markt voor mobiel en andere opkomende branches – het is dé plek waar startups kennismaken met investeerders en toplieden, zodat ze met hun producten een nieuwe fase kunnen ingaan.”

Consumer Technology Association (CTA)
Allison Fried, 703-907-7603
afried@CTA.tech
www.CESAsia.com