Merz benoemt Bob Rhatigan tot president en ceo Noord-Amerika

FRANKFURT, Duitsland & RALEIGH, N.C.--()--Merz Pharma, wereldwijd toonaangevend in cosmetische behandelingen en neurotoxines, heeft vandaag de benoemingen van Bob Rhatigan tot president en ceo van Merz North America en Patrick Urban tot commercieel directeur bekendgemaakt. De benoemingen worden meteen van kracht. Zowel Rhatigan als Urban werkt vanuit Raleigh, in North Carolina.

“Het internationale bestuur en ik zijn ervan overtuigd dat Bob Rhatigan de strategische visie, kennis en operationele ervaring heeft om Merz North America te laten groeien en naar blijvend succes te leiden”, zei Philip Burchard, ceo van Merz Pharma. “Hij heeft een bewezen staat van dienst en ongeëvenaarde ervaring, wat ten goede komt aan de portefeuille van cosmetische behandelingen en neurotoxines van het bedrijf. Bob heeft bovendien een persoonlijke stijl die volledig overeenkomt met onze waarden en bedrijfscultuur, waardoor hij perfect binnen het team past.”

Merz Pharma GmbH & Co. KGaA
Global Corporate Communications