H.I.G. Capital promoveert Sanjoy Chattopadhyay tot algemeen directeur van Europees vastgoedbedrijf

LONDEN--()--H.I.G. Capital, LLC (“H.I.G.”), een toonaangevende internationale participatiemaatschappij en investeerder in alternatieve activa met meer dan 20 miljard euro aan eigen kapitaal in beheer, heeft vandaag bekendgemaakt dat Sanjoy Chattopadhyay is gepromoveerd tot algemeen directeur van H.I.G. Realty, de zusteronderneming voor vastgoed van H.I.G.

Sanjoy werkt sinds 2013 voor H.I.G. en is werkzaam vanuit Londen. Hij heeft 19 jaar ervaring in vastgoed en investeerde in directe vastgoedprojecten en onrendabele leningen binnen meerdere vastgoedsectoren. Voordat hij bij H.I.G. aan de slag ging, werkte hij bij het pan-Europese vastgoedfonds Benson Elliot en het vastgoedfonds van Morgan Stanley (MSREF).

H.I.G. Capital
Riccardo Dallolio, P +44 (0) 207 318 5700