Ascend Performance Materials benoemt Phil McDivitt tot ceo

HOUSTON--()--Ascend Performance Materials heeft vandaag bekendgemaakt dat president en operationeel topman Phil McDivitt is aangetreden als president, chief executive officer en lid van de raad van bestuur. De voormalige ceo van Ascend, Frederic M. (Fred) Poses, treedt af en verlaat de raad van bestuur.

“Phil kwam twee jaar geleden bij Ascend als directeur van onze nylondivisie. Sinds zijn aantreden heeft hij belangrijke ons team en de cultuur versterkt. Hij verbeterde de financiële en operationele discipline en creëerde een dynamischere commerciële organisatie. Phil heeft, geheel volgens de verwachtingen van de bestuursraad, aangetoond klaar te zijn voor de functie van ceo”, zei Barry Siadat, bestuursvoorzitter van Ascend.

Ascend Performance Materials
Alison Jahn +1 713-210-9809