Inbreuk patenten van Sisvel bevestigd – Haier moet schadevergoeding betalen, procedure voor verbod voortgezet

LUXEMBOURG--()--Het Gerechtshof van Düsseldorf bevestigd het vonnis in eerste aanleg betreffende patentbreuk en de geldigheid van patenten van Sisvel voor draadloze technologie. Het gerechtshof draagt Haier op een schadevergoeding te betalen en specifieke verkoopinformatie te verschaffen.

De beroepsrechtbank acht bewezen dat Haier Deutschland GmbH en Haier Europe Trading SRL inbreuk hebben gemaakt op twee patenten uit het Wireless Portfolio van Sisvel. Daarmee bekrachtigt het hof de eerdere uitspraak van de rechtbank van Düsseldorf (Landgericht Düsseldorf, vonnissen 30 maart 2017, nummer I-15 U 65/15, I-15 U 66/15).

Sisvel Group
Veronica Pugi, + 39 011 990 4114