35 jaar Sisvel: Wereldleider in bevordering van innovatie

LUXEMBURG--()--Sisvel Group heeft op 1 april het 35-jarige jubileum van zijn oprichting gevierd. Meer dan drie decennia zijn verstreken sinds de geboorte van het bedrijf – jaren die in het teken stonden van internationaal succes en groei van de groep. Sisvel groeide als joint venture tussen twee belangrijke televisiefabrikanten uit tot een succesvolle, internationale en autonome verstrekker van licenties die zich inzet voor innovatie en bescherming van intellectueel eigendom.

Toen Sisvel in 1982 werd opgericht, stond intellectueel eigendom bekend als een defensief middel. Roberto Dini, oprichter van Sisvel, had een andere visie; hij transformeerde de licentieverstrekking voor intellectueel eigendom in een onafhankelijke bedrijfstak die innovatie bevordert en bedrijven een nieuwe bron van inkomsten biedt, die ze kunnen herinvesteren in innovatie en groei.

Media:
Sisvel Group