Philips SpeechMike Premium Air: Revolutionaire nieuwe dicteermicrofoon onthuld

Nieuwe draadloze microfoon die desktop dicteren mobiel maakt

Philips SpeechMike Premium Air (Photo: Business Wire)

WENEN--()--Speech Processing Solutions, de nummer 1 ter wereld in professionele dicteeroplossingen, heeft een nieuwe draadloze dicteermicrofoon aangekondigd. Met de Philips SpeechMike Premium Air kunnen professionals in de gezondheidszorg, de juridische wereld en de zakenwereld hun documenten dicteren en zo kostbare tijd en bedrijfsmiddelen besparen. Professionals kunnen zich concentreren op hun hoofdtaken, zoals het verzorgen van patiënten, en hun algemene efficiëntie verhogen.

Draadloos voor verhoogde mobiliteit

Het nieuwe apparaat wordt de eerste SpeechMike Premium van Philips die werkt met een lithium-ionaccu. Omdat het apparaat geen kabel nodig heeft om spraakopnamebestanden naar de computer te verzenden, kunnen gebruikers rustig rondlopen in hun kantoor terwijl ze hun gedachten opnemen. “Het nieuwe apparaat stelt gebruikers in staat om te genieten van alle voordelen van de marktleider, SpeechMike Premium, zonder de beperkingen van een kabel” legt Dr Thomas Brauner, CEO van Speech Processing Solutions, uit.

Geavanceerde technologie: stemoverdracht zonder verlies

De spraaktechnologie zonder verlies zorgt dat de stem van de gebruiker veilig verzonden wordt naar de computer met de hoogste geluidskwaliteit en zonder onderbrekingen. Dr Brauner vervolgt: “Onze geavanceerde technologie zorgt ervoor dat ieder woord opgenomen wordt, vanaf het moment dat de knop Opnemen ingedrukt wordt. U kunt zelfs tot wel tien meter van uw werkplek af bewegen. Als u toch te ver weg beweegt, zal een discreet alarm u waarschuwen dichter naar uw werkplek te bewegen. Zo zult u nooit belangrijke gegevens verliezen.”

Ontworpen voor spraakherkenning

De vrij-beweegbare microfoon is ontkoppeld van de behuizing van het apparaat, wat u de garantie biedt dat er vrijwel geen achtergrond-, aanraak-, klik-, lucht- of constructiegeluid wordt opgenomen. De Philips SpeechMike Premium Air wordt geleverd met een premium microfoon van studiokwaliteit met een geïntegreerd filter voor ruisonderdrukking waarmee uitstekende spraakherkenningsresultaten geleverd kunnen worden. Het apparaat kan gebruikt worden met de nieuwste Philips SpeechExec Pro software met geïntegreerde spraakherkenningsfilters of met de cloudgebaseerde dicteerworkflowoplossing SpeechLive, die vele functies biedt, waaronder een professionele transcriptieservice.

Superieur docking station voor draadloos opladen op hoge snelheid

Het bijgevoegde docking station van Philips maakt snel draadloos opladen binnen drie uur mogelijk en laat uw apparaat direct verbinding maken met het docking station. “Het opgeladen apparaat kan 15 uur lang gebruikt worden. Dit is perfect voor mensen in ziekenhuizen, advocatenkantoren en andere plekken met een hoge administratieve last” aldus Dr Brauner. Als een optioneel voetpedaal verbonden is, maakt het docking station zelfs hands-free opnemen en transcriberen mogelijk.

Philips SpeechMike Premium Air is beschikbaar vanaf de zomer 2017.

Ga voor meer informatie over Philips dicteeroplossingen naar: www.philips.com/dictation

Over Speech Processing Solutions

Speech Processing Solutions is de wereldwijde marktleider op het gebied van professionele dicteeroplossingen. Het bedrijf is in 1954 opgericht als een dochteronderneming van Philips en is al meer dan 60 jaar de drijvende kracht achter innovatieve spraak-naar-tekst-oplossingen. Het bedrijf heeft baanbrekende producten ontwikkeld zoals de mobiele Philips SpeechAir, het Philips Pocket Memo dicteerapparaat, de Philips SpeechMike Premium USB-dicteermicrofoon en de Philips dicteerrecorder-app voor smartphones, en voldoet zo aan de vereisten voor uitzonderlijkheid en superieure kwaliteit. Dankzij de recente innovatie, Philips SpeechLive, zijn dictaten en opnames nog sneller en eenvoudiger beschikbaar dan ooit tevoren via een cloudgebaseerde workflowservice. De passende services en producten van Speech Processing Solutions helpen professionals tijd en middelen te besparen en efficiëntie te optimaliseren.

U kunt Speech Processing Solutions vinden op:

Facebook: http://www.facebook.com/philipsvoicetracer

Instagram: https://www.instagram.com/philips_dictation/