Wipro als Leider aangemerkt in rapport IDC MarketScape: Worldwide Datacenter Transformation Consulting and Implementation Services 2016

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf in it, consulting en bedrijfsprocessen, heeft vandaag bekendgemaakt dat het als ‘Leider’ staat aangemerkt in IDC MarketScape: Worldwide Datacenter Transformation Consulting and Implementation Services 2016 Vendor Assessment (doc # US42020516, december 2016).

Het onderzoek bestaat uit een beoordeling van verkopers op de markt voor advies- en implementatiediensten voor datacentertransformatie (DCT) in 2016. Dit is gebeurd via IDC MarketScape-model. Het rapport bestaat uit een analyse van de 11 grootste DCT-systeemintegratoren.

Wipro Limited
Sandhya Sutodia