Phlexglobal, TMF-expert, kondigt lancering PhlexEviw eTMF met Completeness QC Module aan

AMERSHAM, England & MALVERN, Pa.--()--Phlexglobal, pionier in de levering van Trial Master File (TMF)-technologie en -diensten voor de internationale levenswetenschappelijke sector, kondigt de lancering van zijn module Completeness Quality Control (CQC) aan. Deze module is onderdeel van PhlexEview®, zijn toonaangevende eTMF-systeem.

Phlexglobal heeft zijn exclusieve, interne TMF-technologie van de hoogste kwaliteit beschikbaar gesteld als unieke productmodule voor PhlexEview. Voortbouwend op bestaande PhlexEview-functies, legt CQC-module de lat voor TMF-management een stuk hoger. Het vervangt veel handmatig werk door robuuste in-linetechnologie voor planning, tenuitvoerbrenging, overzicht, voltooiing en archivering van TMF.

Phlexglobal Ltd
Gillian Gittens, head of marketing
Tel: +44(0)1494 720420

Release Summary

Phlexglobal, pioneers in the provision of TMF technology & services for the global life sciences industry announces the release of the Completeness Quality Control (CQC) module as part of PhlexEview.

Phlexglobal Ltd
Gillian Gittens, head of marketing