IncellDx introduceert OncoTect iO®-test voor kwantificering PD-L1 met CE-markering voor in vitro diagnostiek

MENLO PARK, Calif.--()--IncellDx, Inc. kondigt vandaag, op 30 maart 2017 de release van zijn OncoTect iO® Lung Kit met CE-markering aan. Daarmee betreedt het bedrijf de immunotherapeutische diagnostische markt in Europa en andere landen die de CE-markering en verklaring van conformiteit aan de Europese richtlijn 98/79 EC voor in vitro diagnostiek erkennen. De OncoTect iO® Lung Kit is een test op basis van flowcytometrie die PD-L1 (programmed death ligand 1) op tumorcellen en subtypen van immuuncellen kwantificeert bij onderzoek naar niet-kleincellige longkanker (monsters van vers weefsel of fijnenaaldaspiratie). Deze test luidt de lancering van een nieuwe serie multi-parametrische moleculaire producten voor immuno-oncologie in.

IncellDx, Inc.
Chris Meda, +1 650-777-7630