Tallink Grupp AS selecteert elektronische prijskaartjes van Displaydata voor belastingvrije winkelruimte op zijn cruiseschepen

BRACKNELL, U.K.--()--Displaydata, wereldwijd de grootste leverancier van driekleurige, volledig grafische elektronische prijsaanduiding, heeft vandaag bekendgemaakt dat Tallink Grupp zijn volledig grafische elektronische prijskaartjes heeft geselecteerd voor de belastingvrije winkelruimtes in zijn drie schepen (Silka Symphony, Megastar en Silja Serenade). Tallink is een toonaangevende aanbieder van kwalitatief hoogstaande minicruises en personenvervoer in de Oostzeeregio. Het bedrijf is op bepaalde vaarroutes ook een belangrijke vrachtvervoerder met het “roll-on/roll-off”-concept.

Displaydata
Paul Milner, +44 (0)1344 292 114