Getronics krijgt wereldwjide order van Syngenta voor verhoogde productiviteit en klanttevredenheid

LONDEN--()--De internationale ict-dienstverlener Getronics is door het wereldwijd toonaangevende agrarische bedrijf Syngenta geselecteerd voor de ondersteuning van meer dan 31.000 gebruikers uit 68 landen in Oost-Aziƫ, Europa en Latijns- en Noord-Amerika. Daarnaast levert Getronics lokale servicedesks voor veertien landen. Dat heeft Getronics vandaag bekendgemaakt

Syngenta biedt oplossingen voor gewassenbescherming en levert zaden die boeren in staat stellen beter te profiteren van de aanwezige bronnen en zo de voedselveiligheid te vergroten. Syngenta past de beste wetenschappelijke methodes toe en is zeer productief op vlak van onderzoek en ontwikkeling, waarmee het grote verandering teweegbrengt in agrarische productiviteit. Binnen deze context speelt ict een grote rol, omdat het werknemers in staat stelt meer te bereiken en innovatie en klanttevredenheid stimuleert.

3 Monkeys | Zeno
Laura Spence, +44 (0) 20 7009 3100