LOXAM viert zijn 50-jarig jubileum met JCDecaux Artvertising

PARIJS--()--In 2017 viert LOXAM, de Europese marktleider op het gebied van de verhuur van materieel en gereedschappen voor de bouw, openbare werken en industrie, zijn 50-jarig bestaan. In samenwerking met JCDecaux Artvertising is een enorm, door het bureau SuperCafard geproduceerd fresco geïnstalleerd op de glazen gevel van het hoofdkantoor van LOXAM in Porte Maillot in Parijs. Dit speciaal gemaakte bord dat bijna 500 vierkante meter bestrijkt, staat voor de vitaliteit die de afgelopen 50 jaar LOXAM heeft gekenmerkt.

Dit jaar viert LOXAM zijn 50-jarig jubileum en het bedrijf is erop gebrand om de wereld dit te laten weten. De LOXAM Groep werd opgericht in Bretagne in 1967 en is vandaag de dag de Europese nummer één in de verhuur van materieel. Deze uitstekende prestatie is mede te danken aan de 7500 werknemers die momenteel verspreid over 21 landen over de hele wereld in het bedrijf werkzaam zijn. Om een reclamebord te produceren en in te zetten dat recht doet aan de omvang van het evenement, koos LOXAM voor het bureau SuperCafard voor het grafisch ontwerp, en voor JCDecaux Artvertising - zijn jarenlange partner in tijdelijke display advertising - voor de installatie van het bord op de gevel van zijn kantoren in Parijs.

Met behulp van de expertise en ervaring van de teams van JCDecaux Artvertising werd het bord van bijna 500 vierkante meter in drie dagen tijd door zes abseilers geïnstalleerd. Er staan vijf schijnwerpers op dit bord gericht zodat de meer dan 50.000 voertuigen per dag die tussen nu en eind juni door Place de la Porte Maillot rijden er prima zicht op hebben.

Een bijzonder jubileum verdient een bijzonder zicht op LOXAM!

Over:

JCDecaux Artvertising

Het volledige scala aan op maat gesneden reclameborden op strategische en prestigieuze locaties van JCDecaux Artvertising vormen voor merken een uiterst effectief middel om hun imago te promoten.

LOXAM

Loxam is marktleider in de verhuur van materieel en gereedschappen voor de bouw, openbare werken en industrie, met een pro forma omzet van 1,3 miljard euro in 2016 en een personeelsbestand van 7500 medewerkers. De Groep is actief in 21 landen over de hele wereld.
www.loxam.com

SuperCafard

SuperCafard, een ontwerpbureau dat in particuliere handen is, draagt met trots bij aan het GROOTS feest van LOXAM. Voor het 50-jarig jubileum van het materieelverhuurbedrijf heeft SuperCafard groots gedacht door een bord aan te bevelen op de schaal van een groot merk. Net als LOXAM zijn wij niet bescheiden als het gaat om grote projecten nog groter te maken, en we vinden altijd de middelen om dat te realiseren.

LOXAM, contactgegevens voor de pers
Yannick DUVERGE, tel.: +33 6 89 44 64 07