Intelligent Ingest van Limelight automatiseert en versnelt content-uploads en verbetert prestaties van CDN

TEMPE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW), internationaal leider in aanlevering van digitale content, heeft vandaag Intelligent Ingest geïntroduceerd. Deze unieke functie voor Limelight Origin Storage laat klanten hun programma’s beter, sneller en voordeliger uploaden. Daarnaast introduceerde het bedrijf een permanente, kosteloze opslagruimte van 25 GB.

Een tekort aan technologisch geschoold talent wordt door technologisch bestuurders vaak genoemd als groot probleem. Gartner beveelt leidinggevenden in IT aan zelfsturende opslagsystemen te gebruiken, zodat ze in mindere mate afhankelijk zijn van experts en externe managementtools.

fama PR voor Limelight
Ted Weismann, 617-986-5009