Minimaal invasief UroLift® System van NeoTract tegen vergrote prostaat werkt vijf jaar lang, bewijzen resultaten van gerandomiseerd onderzoek L.I.F.T

PLEASANTON, Calif. & LONDEN--()--NeoTract, Inc., een bedrijf in medische apparatuur dat zich richt op onvervulde behoeften binnen de urologie, heeft vandaag de resultaten gepresenteerd van een vijfjarig vervolgonderzoek van de cruciale, gerandomiseerde IDE-studie L.I.F.T. Daarin werd bepaald of het UroLift® System van NeoTract veilig en effectief is als middel tegen goedaardige prostaathyperplasie (BPH).

Claus Roehrborn, hoogleraar en voorzitter van de afdeling Urologie van het Southwestern Medical Center in Dallas en co-hoofd van het L.I.F.T-onderzoek, heeft de resultaten gepresenteerd op de achttiende conferentie van de European Urological Association in Londen.

In the United States:
Nicole Osmer, 650-454-0505