23 MAART 2017 – PFA Pension richt twee joint ventures op met Spear Street Capital LLC voor belang van 49 procent in twee kantoorprojecten van topklasse

SAN FRANCISCO--()--Een zusterbedrijf van PFA Pension heeft de oprichting van twee aparte joint ventures met zusterondernemingen van Spear Street Capital LLC aangekondigd. Daarmee verkrijgt het bedrijf een belang van 49 procent in circa 1,2 miljoen vierkante voet aan kantoorvastgoed in Dallas, in Texas, en Jersey City, in New Jersey (het Invictus Portfolio). Dit Invictus Portfolio, dat voorheen volledig in handen was van fondsen van Spear Street, bestaat uit het kantorencomplex Galatyn Commons in Dallas en 90 Hudson, een kantoorgebouw van topklasse in Jersey City met een oppervlakte van 432.000 vierkante voet.

Spear Street blijft namens de twee joint ventures beheerder van het Invictus Portfolio. Details van de transactie zijn niet openbaar gemaakt.

Accord Group Holdings LLC
Desi Co, +1 415-544-7862