Mobidiag zet groei voort met nieuw kantoor in Verenigd Koninkrijk en benoemt Stuart Cranmer tot algemeen directeur

ESPOO, Finland--()--Mobidiag Ltd, een Fins bedrijf in moleculaire diagnostiek, heeft vandaag de opening van zijn nieuwe kantoor in het Verenigd Koninkrijk en benoeming van Stuart Cranmer tot algemeen directeur aangekondigd. Cranmer krijgt daarmee de leiding over het bedrijf in een van de belangrijkste marken voor Mobidiag. Als toevoeging op het hoofdkantoor in Finland en kantoren in Frankrijk en Zweden, speelt Mobidiag UK een cruciale rol in de versnelde groei op lokale schaal, waarbij het profiteert van een mondiaal bereik.

“In de afgelopen maanden zagen we een toename in de vraag naar onze in vitro diagnostiek in het Verenigd Koninkrijk. Het Verenigd Koninkrijk staat bekend om zijn toonaangevende laboratoria en ziekenhuizen en was overduidelijk een target voor de verdere ontwikkeling van Mobidiag. Het is ons doel het platform Amplidiag® en bijbehorende testmethoden toegankelijker te maken in het Verenigd Koninkrijk en onze cliënten beter te ondersteunen. Stuart Cranmer, die het Britse kantoor leidt, heeft ruime ervaring in de markt en is perfect toegerust om ons te helpen dit doel te bereiken”, zei Tuomas Tenkanen, ceo van Mobidiag.

Mobidiag Ltd
Tuomas Tenkanen, +358 505534980