Ontex: Openbaarmaking conform de wet van 2 mei 2007: Transparantiewetgeving

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Koersgevoelige Informatie:

Ontex Group NV (“Ontex”) publiceert de informatie zoals vereist in artikel 15, § 1 van de Wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen in beursgenoteerde bedrijven.

Informatie per 27 maart 2017

• Totaal maatschappelijk kapitaal: 823.587.466,38 EUR
  • Totaal aantal uitstaande gewone aandelen: 82.347.218
  • Totaal aantal uitstaande warranten: 0

Overeenkomstig Ontex Group NV’s statuten is de eerste drempel vanaf dewelke een deelneming moet worden bekendgemaakt vastgesteld op 3%, 5%, 7,5%, 10% en ieder daaropvolgend veelvoud van 5%.

Kennisgevingen van belangrijke deelnemingen overeenkomstig de Wet van 2 mei 2007 en Ontex Group NV’s statuten, dienen verstuurd te worden naar: InvestorRelations@ontexglobal.com

Deze informatie wordt gepubliceerd op www.ontexglobal.com/investors

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende producent van persoonlijke hygiëne wegwerpartikelen, gaande van baby luiers tot producten voor vrouwelijke hygiëne en incontinentie bij volwassenen. De producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen onder eigen Ontex merken alsook onder toonaangevende winkelmerken.

De groep stelt meer dan 11.000 personeelsleden tewerk, en is aanwezig in 25 landen. Ontex is genoteerd op Euronext Brussel en maakt deel uit van de BEL20® index en de STOXX® Europe 600.

VRAGEN VAN BELEGGERS
Philip Ludwig