Dankzij OT heeft Andorra het veiligste paspoort van Europa

COLOMBES, Frankrijk--()--OT (Oberthur Technologies), een toonaangevende aanbieder van beveiligingssoftware, heeft vandaag bekendgemaakt dat de Andorrese overheid het bedrijf heeft geselecteerd voor de levering van een nieuwe generatie paspoorten met Lasink™-technologie.

Lasink™ van OT wordt ingezet voor beter beschermde paspoorten en met name voor veiligere pasfoto’s in het document. Het vijfjarige contract behelst paspoorten, registratiepunten en pasfotohokjes.

Het op gepatenteerde OT-technologie werkende Lasink™ zorgt ervoor dat de pasfoto van de documenthouder direct wordt gegraveerd in de pagina van polycarbonaat met persoonlijke gegevens. Lasink™ is de enige oplossing op de markt die authenticatie vergemakkelijkt en tegelijkertijd onmogelijk te kopiëren is. Daarnaast garandeert de kleurentechnologie dat de documenten van polycarbonaat meer dan tien jaar meegaan.

MEDIA
Elan-Edelman