SailPoint krijgt Amerikaans patent voor veilig beheer persoonsgegevens in de cloud

AUSTIN, Texas--()--SailPoint, leider in gebruikersbeheer, heeft vandaag bekendgemaakt dat het octrooibureau van de Verenigde Staten zijn innovatieve methode erkent voor beheer van netwerktoegang voor werknemers en partners, zelfs als deze medewerkers elders verkeren en zijn buitengesloten van het bedrijfsnetwerk. De toewijzing van dit nieuwe patent stelt SailPoint in staat een oplossing te bieden die de veiligheid van het bedrijf en het gebruiksgemak voor medewerkers op afstand en in kantoor garandeert. SailPoints patentnummer 9,600,656, getiteld ‘System and Method for Domain Password Reset in a Secured Distributed Network Environment’, is wederom bewijs van de innovatieve aanpak die het bedrijf hanteert in de beveiliging van gebruikersgegevens van internationale ondernemingen.

SailPoint
Jessica Sutera, 978-278-5411