BioClin Therapeutics, Inc, haalt 30 miljoen dollar op met financieringsronde B onder leider van Sofinnova Ventures en Ysios Capital

SAN RAMON, Calif.--()--BioClin Therapeutics, Inc., een niet-beursgenoteerd bedrijf in de klinische ontwikkeling van een uniek monoklonale antistof tegen FGFR3 (receptor 3 voor de fibroblastgroeifactor) voor onvervulde medische behoeften, heeft vandaag bekendgemaakt zijn financieringsronde B te hebben afgesloten met 30 miljoen dollar. De investeringsronde werd aangevoerd door de nieuwe investeerders Sofinnova Ventures en Ysios Capital. Ook de bestaande investeerders HealthCap, Life Sciences Partners (LSP) en Tekla Capital Management. Sinds zijn oprichting heeft het bedrijf in totaal 59 miljoen dollar aan investeringen geworven bij toonaangevende investeerders.

BioClin Therapeutics, Inc.
Stephen Lau