Skandinaavinen energiayhtiö, OKQ8 Scandinavia, on valinnut L&T Infotechin strategiseksi kumppanikseen.

LTI tulee tarjoamaan sovelluskehitystä ja ylläpitopalveluja tietojärjestelmien ja liiketoimintaprosessien muuntamiseksi.

MUMBAI, Intia--()--Johtava, maailmanlaajuinen IT-palvelujen ja -ratkaisujen tarjoaja L&T Infotech tai LTI (NSE: LTI, BSE: 540005), ilmoitti tänään solmineensa monivuotisen strategisen kumppanuuden OKQ8 Scandinavian kanssa, joka on yksi Skandinavian suurimmista energiayhtiöistä. LTI tulee tarjoamaan sovelluskehitystä ja ylläpitopalveluja (ADMS) osana sopimusta, sekä lisäksi auttamaan OKQ8 Scandinaviaa muuntamaan tietojärjestelmänsä ja liiketoimintaprosessinsa.

Asiakaskokemus on OKQ8 Scandinavian vision ytimessä, ja siksi se valitsi strategiseksi kumppanikseen LTI:n vakauttaakseen IT-toimintoja, lisätäkseen liiketoiminnan ketteryyttä, täyttääkseen vaatimustenmukaisuuden toimeksiannot ja parantaakseen asiakastyytyväisyyttä. LTI valittiin, koska se on teknologian asiantuntija, sillä on laaja kaupan-, energia- ja pankkialan kokemus, se on vahvasti läsnä Pohjoismaissa ja sen lähestymistapa on yhteistyöhenkinen.

LTI tulee hyödyntämään Microsoftin koko tuoterypästä, kuten Microsoft AX ERP -palvelua, CRM-ohjelmistoa, BizTalk-integrointialustaa, Office 365 -ohjelmistoa sekä yhteistyöalustaa auttaakseen OKQ8 Scandinaviaa saavuttamaan digitaalisen johtoaseman.

Maja Robertsson, OKQ8 Scandinavian IT- ja logistiikkajohtaja, sanoo: "On todella hienoa, että olemme löytäneet L&T Infotechista strategisen IT-kumppanimme. Kumppanuutemme tuo meille lukemattomia etuja ja auttaa meitä kehittämään liiketoimintaamme entistäkin pidemmälle."

Sarbajit Deb, LTI:n Pohjoismaiden liiketoimintavastaava, sanoo: "Tämä sitoumus on hieno esimerkki siitä, kuinka yritykset yksinkertaistavat tietojärjestelmäarkkitehtuuriaan kääntääkseen tietotekniikan strategiseksi voimavarakseen. Olemme erittäin iloisia tästä kumppanuudesta, sillä se hyödyntää monipuolisesti ja oikeassa suhteessa teknologista asiantuntijuuttamme, verkkoaluetietouttamme ja vahvaa läsnäoloamme Pohjoismaissa. Olemme sitoutuneet auttamaan OKQ8 Scandinaviaa luomaan antoisampia kokemuksia asiakkailleen."

Tietoa OKQ8 Scandinaviasta:

OKQ8 Scandinavia, joka tunnetaan Ruotsissa nimellä OKQ8-AB ja Tanskassa nimellä Q8 A/S, on yksi Pohjoismaiden suurimmista energian jakelijoista. Visiomme on olla itsestäänselvä valinta ajureille ja energia-asiakkaille. Liiketoiminta-ajatuksemme on olla lähellä asiakasta, tarjota jäsenillemme hyviä etuja ja tehdä kaikkien asiakkaidemme elämästä helppoa. OKQ8 Scandinavia vie aktiivisesti eteenpäin ilmasto- ja ympäristöystävällisempien polttoaineiden ja tuotteiden kehittämistä. Ruotsissa OKQ8-AB on nimitetty viimeksi kuluneiden viiden vuoden ajan kestävimmäksi öljy-yhtiöksi Sustainable Brands -bränditutkimuksessa. YK:n Global Compact -yhteisöaloiteohjelman jäsenenä OKQ8 Scandinavia tukee aktiivisesti YK:n ihmisoikeuksia, työntekoa, ympäristöä ja korruption vastaisuutta koskevaa kymmentä periaatetta. Lue lisää osoitteessa www.okq8.se.

Tietoa LTI:stä:

Larsen & Toubro Infotech tai LTI on maailmanlaajuinen IT-palvelujen ja -ratkaisujen tarjoaja, joka toimii 28 maassa. Ratkaisemme monimutkaisia liiketoiminnan haasteita lähentämällä digitaalisen ja fyysisen puolen käyttäen apunamme todellisuuteen pohjautuvaa asiantuntijuuttamme ja asiakaskeskeisyyttämme. Avullamme asiakkaidemme on mahdollista rakentaa innovatiivisia liiketoimintamalleja, parantaa toiminnan tehokkuutta ja luoda kiehtovia asiakaskokemuksia. Vieraile verkkosivustollamme osoitteessa www.Lntinfotech.com tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseeninfo@Lntinfotech.com saadaksesi lisätietoa.

Ole yhteydessä LTI:hin:

Tämän ilmoituksen alkuperäiskielinen versio on tekstin ainoa virallinen versio. Käännös on tarjolla vain lukijan mukavuuden vuoksi, ja sitä tulee verrata alkuperäiskieliseen versioon, joka on ainoa oikeudellisesti todistusvoimainen teksti.

L&T Infotech
Neelian Homem