L&T Infotech geselecteerd als strategische partner van energiemaatschappij OKQ8 Scandinavia

MUMBAI, India--()--De toonaangevende IT-provider L&T Infotech (of LTI) heeft vandaag aangekondigd een meerjarige samenwerking aan te gaan met OKQ8 Scandinavia, een van de grootste energiemaatschappijen van Scandinavië. Krachtens de overeenkomst levert LTI diensten voor de ontwikkeling en het onderhoud van applicaties. Daarnaast helpt LTI OKQ8 Scandinavia met de transformatie van zijn IT-systemen en bedrijfsprocessen.

Omdat OKQ8 Scandinavia de klantervaring centraal stelt in zijn visie, koos het bedrijf LTI als strategische partner die IT-activiteiten stabiliseert, zakendoen flexibiliseert, criteria nakomt en de klanttevredenheid vergroot. LTI werd uitverkozen wegens zijn technologische expertise, ervaring in de retail-, energie- en banksector, sterke bezetting in de Noordse landen en op samenwerking gerichte werkwijze.

L&T Infotech
Neelian Homem