ARCHIBUS richt ARCHIBUS Foundation EMEA op voor ecologische en maatschappelijke initiatieven die wereld verbeteren

LONDEN--()--ARCHIBUS, Inc., de wereldwijde nummer 1 in systemen voor vastgoed, infrastructuur en facilities management, kondigt de oprichting van de ARCHIBUS Foundation EMEA aan. Dit initiatief brengt het ARCHIBUS Federated Eco-System (AFE) in Europa, het Midden-Oosten en Afrika onder de aandacht en bevordert zodoende een groener bebouwd gebied.

De in het Verenigd Koninkrijk gevestigde Foundation ondersteunt de AFE-gemeenschap – bestaande uit ARCHIBUS Solution Centers, zakelijk partners van ARCHIBUS, samenwerkende opleidingsinstituten en klantorganisaties – met onderwijs en opleidingen in ARCHIBUS-technologie ter verbetering van het milieu en maatschappelijk en economisch welzijn.

ARCHIBUS, Inc.
Cynthia Zawadski, 617-227-2508