Thermi® verdedigt zich tegen patentbreukklachten van Viveve

DALLAS--()--Almirall, een in Barcelona gevestigde internationale farmaceut, kondigt aan zijn sterke kaspositie te gebruiken voor de financiering van Thermi ®, dat zich fel verweert tegen het proces wegens patentbreuk dat Viveve heeft aangespannen aan het Eastern District Court van Texas. Thermi heeft bezwaar ingediend en wil dat Viveve zijn klacht laat vallen, omdat het patent van Viveve niet geldig is voor claims op niet-patenteerbare zaken. De mondelinge toelichting van Thermi’s motie is op 27 februari 2017 gehoord. Thermi blijft proberen de patenten van Viveve ongeldig te laten verklaren. Paul Herchman, ceo van Thermi, zei: “Thermi vindt dat deze klacht niet gegrond is en zal zich krachtig verdedigen. We kijken uit naar de dag in de rechtszaal en vertrouwen erop dat Thermi gelijk zal krijgen.”

Trent & Company, Inc.
Nancy Trent or Pam Wadler, (212)-966-0024