Aldec viert tien jaar in DO-254 op Certification Together International Conference

TOULOUSE, Frankrijk--()--Aldec, Inc., pionier in simulatie van gecombineerde hardwarebeschrijvingstaal (HDL) en verificatie van FPGA’s en ASICs met behulp van hardware, viert tien jaar actief te zijn in DO-254. Aldec staat stil bij deze mijlpaal op de Certification Together International Conference (CTIC), die van 21 tot 23 maart 2017 plaatsvindt in Toulouse.

Aldec prijst zijn teams voor onderzoek en ontwikkeling, sales en marketing en technische ondersteuning wegens hun tienjarige inzet productontwikkeling. Zodoende hebben ze klanten die willen voldoen aan DO-254 bijgestaan met verificatietools, traceerbaarheid, impactanalyse, HDL-linting, analyse van clock domain crossing, gemengde HDL-simulatie, codedekking, DO-254-blauwdrukken en -checklists, FPGA-testsystemen en datapakketten voor toolkwalificatie.

Aldec, Inc.
Christina Toole, + 702-990-4400
Corporate Marketing Manager
christinat@aldec.com

Release Summary

Aldec celebrates 10 years in DO-254 at Certification Together International Conference (CTIC) to be held in Toulouse, France on March 21-23, 2017.

Aldec, Inc.
Christina Toole, + 702-990-4400