Duco breidt internationaal uit met overeenkomst Société Générale Bank & Trust

LUXEMBURG--()--Duco, de internationale fintechprovider voor datacontrole, kondigt zijn commerciële overeenkomst met Société Générale Bank & Trust (SGBT) aan, Luxemburgse dochteronderneming die volledig in bezit is van Société Générale. SGBT is van plan Duco Cube te gebruiken. Dit bekroonde platform voor selfservice-datacontrole automatiseert een aantal belangrijke processen, waaronder de afstemming van effecten, cash en verscheidene interne systemen.

“We zijn erg blij samen te werken met Société Générale, dat in het verleden al heeft aangetoond innovatieve projecten te steunen”, zei Christian Nentwich, ceo van Duco. “Deze overeenkomst is belangrijk, omdat het bewijst dat onze baanbrekende technologie, die als Software-as-a-service wordt geleverd, datacontroleprocessen kan transformeren bij organisaties als SGBT. Het is ook een nieuwe stap in Duco’s wereldwijde uitrol, die onze klanten in de Eurozone een extra mogelijkheid biedt.”

For Duco:
Eleis Brennan
Intermarket Communications
+1 212 754 5610; +1 917 428 9085 (mobile)
ebrennan@intermarket.com

For Duco:
Eleis Brennan
Intermarket Communications
+1 212 754 5610; +1 917 428 9085 (mobile)
ebrennan@intermarket.com