AllAccem presenteert tandheelkundig product op sessie & expo IADR/AADR/CADR van 2017

SAN CARLOS, Calif.--()--AllAccem, Inc., uitvinder en producent van medische en farmaceutische apparatuur, heeft bekendgemaakt dat Karin M. Hold (PhD) op donderdag 23 maart de posterpresentatie “Biocompatibility of AllAccem Gingival Sealant, a New Prescription Dental Device” (Poster # 1349) geeft op de 95e algemene sessie en expo van de International Association for Dental Research (IADR). Dit evenement vindt van 22 tot 25 maart 2017 plaats in het Moscone Center in San Francisco, gelijktijdig met de 41e jaarlijkse bijeenkomst van de Canadian Association forDental Research (CADR) plaats in het Moscone Center in San Francisco. De onderzoeksresultaten op vlak van biocompatibiliteit en veiligheid van AllAccem Gingival Sealant wijzen op potentieel gebruik als een tandheelkundig middel op doktersvoorschrift.

AllAccem, Inc.
Jeffery A. Whiteford, PhD, 650-593-8701