Wipro lanceert HOLMES™ Cloud BOT

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf in IT, consulting en bedrijfsprocessen, heeft vandaag de lancering van de Wipro HOLMES ™ Cloud BOT bekendgemaakt. Dit is een continu lerende digitale consulent die gebruikmaakt van Wipro’s BoundaryLess Data Center-systeem.

De Wipro HOLMES ™ Cloud BOT werkt met een gegamificeerde chatinterface voor taalverwerking, zodat er intelligente interactie met betrokkenen ontstaat ten gunste van cloudanalyse. Daarnaast gebruikt de bot het Wipro HOLMES Artificial Intelligence Platform ™, dat ondernemingen helpt processen in verregaande mate te automatiseren, te herdefiniëren en te digitaliseren. HOLMES staat voor Wipro’s geïntegreerde automatiseringscapaciteiten in infrastructuur, applicaties en bedrijfsprocessen, die worden geleverd als een complete mix van taken, processen en cognitieve technologieën.

Wipro Limited
Sandhya Sutodia