PubMatic zet internationale uitbreiding door, benoemt Michael Zeisler tot regiomanager Centraal-Europa

HAMBURG, Duitsland--()--PubMatic, automatiseerder van een open digitale mediabranche, heeft vandaag bekendgemaakt dat Michael Zeisler is benoemd tot regiomanager in Centraal-Europa. Deze regio is een belangrijk groeigebied van PubMatic. Uit hoofde van zijn nieuw functie helpt Zeisler PubMatic bij de opening van een tweede kantoor in Duitsland en een nieuw hoofdkantoor in Hamburg, dat eind vorig jaar is aangekondigd. Hij staat het bedrijf ook bij in het aangaan van goede relaties met publishers, met een specifieke focus op het platform voor het beheer van inkomsten, SEVEN. Dit bestaat zowel uit PubMatics adserver voor publishers als uit een verkoopplatform. Zeisler rapporteert aan de vicepresident voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika, Bill Swanson.

PubMatic, Inc.
EMEA Contact