Versum Materials wint Excellent Performance Award van TSMC

TEMPE, Ariz.--()--Versum Materials, Inc. (NYSE: VSM), een toonaangevende leverancier van materialen voor de halfgeleiderindustrie, heeft vandaag bekendgemaakt dat het de “Excellent Performance Award” heeft gewonnen. De prijs wordt uitgereikt door ‘s werelds grootste fabrikant van halfgeleiders, Taiwan Semiconductor Manufacturing Company Limited (TSMC). TSMC werkt met een omvangrijke distributieketen en bekroont ieder jaar waardevolle toeleveranciers die een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de toevoer van hoogwaardige materialen en benodigdheden voor de de productie van halfgeleiders. Versum Materials nam de prestigieuze “Excellent Performance Award” van TSMC op 23 februari 2017 in ontvangst in de Taiwanese stad Hsinchu.

Versum Materials, Inc.
Investor Inquiries: