Universal Laser Systems installeert eerste Multiwave HybridTM-systeem aan Hogeschool Mittelhessen in Friedberg, Duitsland

WENEN--()--Universal Laser Systems, Inc, wereldwijd toonaangevend in materiaalbewerking met laser, heeft het krachtige lasersysteem XLS10MWH met de gepatenteerde Multiwave HybridTM -technologie geïnstalleerd in het onlangs geopende optica-laboratorium van de Hogeschool van Friedberg, in Duitsland. Dit geavanceerde systeem, dat is uitgerust met een CO2 -laser van 250W en een glasvezellaser van 50W, staat voor de topdivisie voor materiaalbewerkingstechnologie en verruimt de test- en onderzoekscapaciteiten op vlak van hybride technologie van de faculteit en studenten in toegepaste natuurkunde van de hogeschool Mittelhessen.

Universal Laser Systems, Inc.
Mark Schaefer, 480-483-1214 x 298
Senior Marketing Manager
mschaefer@ulsinc.com
www.ulsinc.com

Universal Laser Systems, Inc.
Mark Schaefer, 480-483-1214 x 298
Senior Marketing Manager