VPN-routers voor 4G/LTE van Billion zijn nieuwe backhauls voor LoRa-meters voor elektriciteitsmeting en facturering op afstand

TAIPEI, Taiwan--()--Billion Electric, een toonaangevend bedrijf in telecomtechnologie en IoT-oplossingen, introduceert vandaag een integratiemethode van LoRa-smartmeters in zijn hoogwaardige 4G/LTE Outdoor SIM Embedded VPN Router – BiPAC 4700ZU. De BiPAC 4700ZU is uitgerust met de nieuwste 4G/LTE-technologie, een duale MIMO-antenne, VPN en IP67-insluiting. Daarmee faciliteert deze router automatische aflezing van elektriciteitsmeters en facturering in landelijke berggebieden. Dit is te danken aan de verbinding met intelligente LoRa-meters van het nutsbedrijf voor automatische controle.

Billion Electric Co. Ltd.
Jesse Chen, Marketing Strategist
marketing@billion.com

Billion Electric Co. Ltd.
Jesse Chen, Marketing Strategist
marketing@billion.com