Sigma Systems tweede jaar op rij erkend als een van de best bestuurde bedrijven van Canada

TORONTO--()--Sigma Systems, de snelste weg naar de creatie, verkoop en oplevering van digitale producten, is opnieuw uitgeroepen tot een van de best bestuurde bedrijven van Canada. Daarmee schaart Sigma zich bij een elitegroep van organisaties die sterk presteren en innovatieve managementstrategieën implementeren.

Best Managed Companies, dat Deloitte in 1993 in het leven riep, is een van de belangrijkste awardprogramma’s voor Canadese bedrijven die werkwijzen van wereldklasse hebben geïmplementeerd. Kandidaten worden door een onafhankelijke jury beoordeeld op algehele prestaties, maar ook op leiderschap, strategie, kerncompetenties, functie-overschrijdende benaderingen binnen de organisatie, bedrijfscultuur en talent.

Sigma Systems
Noor Manji, 416-943-9696