PIXID koopt Amris ARS en ZAO en breidt uit op de Britse markt voor cloudbased software voor tijdelijke arbeidskrachten

LONDEN & PARIJS--()--(BUSINESS WIRE)PIXID SAS, een Frans toonaangevend bedrijf in cloudbased systemen voor management en werving van tijdelijk personeel, heeft de overname van The Internet Corporation afgerond. Dit bedrijf is eigenaar van de bekroonde sollicitant-tracking- en wervingssoftware Amris.

De gepatenteerde technologie van PIXID is verantwoordelijk voor de vervulling van 1 op de 4 tijdelijke arbeidsplaatsen in Frankrijk. Nu het de markt voor tijdelijk personeel in Frankrijk een nieuwe impuls heeft gegeven, is het bedrijf van plan zichzelf te vestigen als bekend digitaal platform voor management van tijdelijke arbeidskrachten in het Verenigd Koninkrijk en Europa.

De aankoop van The Internet Corporation Limited, dat beschikt over de gepatenteerde platforms Amris ATS, Zao Social Referrals en Employee-Check Reference Checking, geeft beide partijen de kans voorloper te blijven in innovatie en stroomlijning van ieder aspect van personeelswerving – van het plaatsten van een vacature, organiseren van kandidaten en het skill-matching tot het opzetten van een talentenpool.

For Media:
Instinctif Partners
Mark Walter & Tali Kramer
+ 44 207 457 2020
Pixid@instinctif.com

Release Summary

PIXID acquires Amris ATS and ZAO to expand into the UK market to provide a cloud-based temporary workforce management and recruitment solution

For Media:
Instinctif Partners