Rimini Street wint prijzen voor uitstekende klantenservice

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., een toonaangevende verlener van ondersteunende diensten voor BusinessSuite, BusinessObjects en HANA Database van SAP SE en Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database, Oracle Middleware, Hyperion, Oracle Retail, Oracle Agile PLM en Oracle ATG Web Commerce van Oracle Corporation, heeft vandaag bekendgemaakt dat het drie belangrijke prijzen heeft gewonnen voor consistent excellente dienstverlening aan zijn Oracle- en SAP-cliƫnten over de hele wereld. Rimini Street won de twee Stevie Awards voor sales & klantenservice voor Klantenserviceafdeling van het jaar en Klantenservice Individueel van het jaar. Dit is het zesde jaar op rij waarin het bedrijf voor zijn kwalitatief hoogstaande dienstverlening is onderscheiden met een Stevie Award. Daarnaast won het bedrijf de OnePlanet Award voor Klantvriendelijkste bedrijf van het jaar.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414