Digital Element helpt VUBIQUITY geografisch rechtenbeheer naar hoger niveau te tillen met locatiegebonden technologie

LONDEN--()--Digital Element, de toonaangevende aanbieder van IP-geolocatietechnologie, heeft vandaag bekendgemaakt dat VUBIQUITY zijn hyperlokale IP-geolocatietechnologie NetAcuity heeft geïmplementeerd voor betere internationale controle op geografisch bepaalde rechten – met specifieke focus op Afrika en Latijns-Amerika. VUBIQUITY is een internationaal toonaangevend bedrijf in hoogwaardige contentdiensten.

VUBIQUITY werkt met honderden filmstudio’s, televisiezenders en onafhankelijke eigenaren van content aan de levering van hoogstaande content aan meer dan 1100 videodistributeurs, die samen bijna 109 miljoen huishoudens bereiken. Door de behoefte aan live content op aanvraag die ook onderweg beschikbaar is, eisen contenteigenaren dat providers effectieve technologie voor IP-geolocatie implementeren in hun contentdistributieplatforms, zodat ze controle over hun distributierechten houden.

GingerMay PR for Digital Element
Naomi Whittome