ERYTECH presenteert preklinische gegevens die immuuntherapeutische potentie van ERYMMUNE onderschrijven op twee medische confererenties

LYON, Frankrijk--()--ERYTECH Pharma (Parijs:ERYP) (ADR:EYRYY), het biofarmaceutische bedrijf dat innovatieve behandelingen van zeldzame kankervormen ontwikkelt op basis van zijn gepatenteerde platform ERYCAPS, dat medicijnen inkapselt in rode bloedcellen, heeft vandaag aangekondigd bemoedigende preklinische gegevens over ERYMMUNE te presenteren op twee medische conferenties over immuuntherapie, World ADOPT Summit 2017 en het tiende Symposium of Vaccinology. De World ADOPT Summit 2017 wordt van 7 tot 9 maart 2017 gehouden in het Cavendish Conference Centre in Londen. Het tiende Symposium of Vaccinology wordt van 20 tot 21 maart 2017 gehouden aan de Université Lumière Lyon II in  de Franse stad Lyon. In samenhang met dit symposium deelt ERYTECH de resultaten ook met leden van de Société Française d’Immunologie.

ERYTECH
Gil Beyen