Dubai opent inschrijving voor Hamdan Bin Mohammed Award for Innovation in Project Management

HE Mattar Al Tayer, Director General and Chairman of the Board of Executive Directors of the Roads and Transport Authority (RTA) (Photo: ME NewsWire)

DUBAI, Verenigde Arabische Emiraten--()--Zijne excellentie Mattar Al Tayer, algemeen directeur en voorzitter van de bestuursraad van de Wegen- en Transportautoriteit en voorzitter van de raad van trustees van de Hamdan Bin Mohammed Award for Innovation in Project Management, heeft bekendgemaakt dat de inschrijving voor de eerste Hamdan Bin Mohammed Award for Innovation in Project Management (HBM AIPM) is geopend.

De Award met een totale geldprijs van 2 miljoen Verenigde Arabische Emiraten-dirham heeft als doel innovatie in projectmanagement te onderkennen, te belonen, te stimuleren en te bevorderen. Dit gebeurt door de ontwikkeling van innovatief projectmanagement, de creatie van een database met beste werkwijzen voor projectmanagement, een platform voor het delen van nieuwe idee├źn en opleidingen in projectmanagement.

Roads and Transport Authority (RTA)
Mona Khalil Ibrahim, +971-4-290-2699
Manager, Media Communication
Marketing and Corporate Communication Department