Enquête van Sailpoint bevestigt dat ondernemingen denken aan Algemene verordening gegevensbescherming

LONDEN--()--SailPoint, leider in gebruikersbeheer, heeft een enquête gehouden onder klanten en andere bezoekers van de Gartner IAM Summit over vereisten van de Algemene verordening gegevensbescherming, die in 2018 in werking treedt. Van de circa honderd respondenten ziet 80 procent de verordening als een prioriteit, ook al hebben ze geen specifiek plan (slechts 25 procent van de respondenten heeft een uitgewerkt plan) om aan de nieuwe regels te voldoen. Van alle bedrijven die vooruit plannen voor de Algemene verordening gegevensbescherming, erkent de meerderheid (75 procent) dat gebruikersbeheer belangrijk is om in 2018 gereed te zijn voor de verordening.

SailPoint
Jessica Sutera, 978-278-5411