Exclusive Group wijzigt bestuursteam

PARIJS--()--Exclusive Group heeft vandaag twee promoties binnen het bedrijf bekendgemaakt, die moeten leiden tot meer profijt uit de doorlopende groei en kansen. Julien Antoine, momenteel directeur Global Operations, bekleedt de nieuwe functie van vicepresident voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Will Smith, die op dit moment de rol van IT-topman vervult, verruimt zijn werkgebied als CIO van de groep.

Julien Antoines mandaat als vicepresident voor EMEA erkent de behoefte aan schaalvergroting en ondersteuning in de grootste operationele regio van de groep. De benoeming schept een structuur waarin flexibel wordt ingespeeld op de uitdagingen van een snel veranderend bedrijfsonderdeel ter waarde van 1 miljard euro. De promotie van Will Smith tot CIO onderstreept het belang van een digitale transformatie van de groep en de belangrijke rol die IT en data-inlichtingen spelen bij die overgang.

Cohesive for Exclusive Networks
Mark Waite/Andy Crisp