Shazam lanceert eerste grootschalige AR-oplossing voor merken

NEW YORK--()--Shazam, een van ‘s werelds populairste apps, heeft vandaag de lancering van een grootschalig augmented-realityplatform voor merkpartners, artiesten en honderden miljoenen gebruikers onthuld. Beam Suntory, Inc., het op twee na grootste bedrijf in alcoholische drank, is een van de lanceringspartners.

Shazam werkt sinds de lancering van visuele herkenningsfuncties in 2015 samen met merken en artiesten om gebruikers van de app gemakkelijk in contact te brengen met innovatieve content. AR is de nieuwe grote stap voorwaarts in onze visuele capaciteit en vermogen. AR is de hoeksteen geworden voor meeslepende ervaringen en stelt merken in staat doelgroepen te bereiken met een boeiend, interactief nieuw medium.

Shazam
Giovanni Bossio, Shazam Publicist