Wipro uitgeroepen tot Leider in Gartner’s Magic Quadrant for SAP® Application Services, EMEA

BANGALORE, India & EAST BRUNSWICK, N.J.--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf in IT, consulting en business processes, heeft vandaag bekendgemaakt dat Gartner het bedrijf heeft uitgeroepen tot Leider in zijn Magic Quadrant for SAP® Application Services, EMEA. Het rapport, dat is opgesteld door Gilbert van der Heiden, Neil Barton en Fabio Di Capua, is op 31 januari 2017 gepubliceerd.

Het Magic Quadrant van Gartner is gericht op de volledige cyclus van SAP-applicatiediensten, die zicht uitstrekt over projectmatige implementatie en meerjarige managementdienstverlening. Het rapport behandelt 19 verschillende softwareverkopers en beoordeelt deze aan de hand van 15 criteria en plaatst Wipro in het kwadrant voor Leiders. Het volledige rapport is hier beschikbaar.

Wipro Limited
Prathibha Das