ERYTECH geeft update en rapporteert jaarcijfers 2016

LYON, Frankrijk--()--ERYTECH Pharma (Parijs:ERYP) (ADR:EYRYY), het biofarmaceutische bedrijf dat innovatieve behandelingen van zeldzame kankervormen ontwikkelt op basis van zijn gepatenteerde platform ERYCAPS voor inkapseling van medicijnen in rode bloedcellen, heeft vandaag een update over het bedrijf gegeven en zijn jaarcijfers van 2016 (geëindigd op 31 december 2016) gerapporteerd.

In 2016 hebben we belangrijke stappen gezet in onze pijplijn, ondanks onze beslissing de aanvraag van een Europese vergunning voor het in handel brengen van GRASPA hebben ingetrokken en vervolgens opnieuw hebben ingediend. We werken toegewijd aan de marktintroductie van GRASPA en zetten belangrijke stappen voor de eerste wettelijke goedkeuring van het medicijn”, zei Gil Beyen, besuursvoorzitter en ceo van ERYTECH. “Ons team werkt hard om de CHMP vereiste extra gegevens te verschaffen en we streven ernaar onze vergunningaanvraag deze zomer opnieuw in te dienen.”

ERYTECH
Gil Beyen