Presta Bist Telecoms tekent voor meer capaciteit bij O3b

ST. HELIER, Jersey--()--O3b Networks, dochteronderneming van SES, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn klant Presta Bist Telecoms heeft getekend voor een aanzienlijke verruiming van zijn ingekochte capaciteit. Daarmee speelt het bedrijf in op de groeiende vraag naar betrouwbare en snelle breedband in Tsjaad. De upgrade voorziet in een capaciteitsuitbreiding van 66 procent ten opzichte van het oorspronkelijke contract. Zodoende blijft Presta Bist voldoen aan de toenemende behoeften op vlak van internetverbindingen onder particuliere en zakelijke klanten.

Presta Bist is een groeiende internetdienstverlener op de Tsjadische markt. Het bedrijf is uitgegroeid tot toonaangevend verlener van hoogwaardige internetdiensten in de regio, dankzij de via O3b-satellieten geleverde verbindingen met hoge doorvoer en lage latency.

O3b Networks
Jason Wauer