Actility brengt revolutie teweeg in logistiek met baanbrekend IoT-systeem voor geolocatie en tracking

BARCELONA, Spanje--()--Actility, leider in Low Power Wide Area Networks (LPWAN), heeft vandaag zijn complete systeemplatform voor geolocatie en tracking gepresenteerd. Dit platform biedt baanbrekende lokaliseringsfuncties, die steunen op gateways en infrastructuur van het LoRaWAN-netwerk. Aanbieders van IoT-systemen en developers kunnen over de ThingPark Location Service beschikken via een enkele API in ThingPark X, het datatransformatie- en verrijkingsplatform van Actility.

“Accurate lokaliseringsfuncties in combinatie met LPWA-netwerken brengen een aardverschuiving teweeg in de logistiek, omdat ze in vergelijking met GPS-tracking tegen revolutionair lage kosten efficiëntere aansturing van de distributieketen mogelijk maken”, zei Mike Mulica, ceo van Actility. “Geolocatie en tracking zijn misschien wel de belangrijkste toepassingen van het hele Internet of Things, gemeten naar de interesse in ons portfolio met lokaliseringsfuncties. We maken tracking van bedrijfsbezittingen toegankelijk voor de internationale distributieketen, met aantrekkelijke prijzen, een lange accuduur voor de apparaten die worden gevolgd en een fijnmazig volgsysteem. Dit alles in combinatie met een gebruiksklaar pakket voor gemakkelijke integratie in bestaande managementplatforms en netwerksystemen.”

Actility
Anne van Gemert