FUJIFILM Diosynth Biotechnologies introduceert nieuw dienstenaanbod voor ontwikkeling monoklonale antistoffen

BILLINGHAM, Verenigd Koninkrijk & RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C. & COLLEGE STATION, Texas--()--FUJIFILM Diosynth Biotechnologies, een toonaangevend bedrijf in de ontwikkeling en productie van biofarmaceutische medicijnen, maakt bekend zijn ontwikkelings- en productiediensten voor monoklonale antistoffen uit te breiden. Dat gebeurt met de introductie van zijn Saturn mAb Platform™.

Het Saturn mAb Platform™ is het resultaat van jaren aan opgedane ervaring in de ontwikkeling en optimalisatie van monoklonale antistoffen met gunstige cGMP-eigenschappen voor productie en groepering. FUJIFILM Diosynth Biotechnologies putte voor dit platform ook uit ervaringen die zijn opgedaan bij de ontwikkeling en installatie van het Apollo ™ Mammalian Expression Platform, dat is opgezet voor robuuste recombinante-eiwitexpressie, zodat proteïnes gedurende de hele levenscyclus van het product maakbaar blijven.

FUJIFILM Diosynth Biotechnologies
Liza M. Rivera, 919-337-4425