Aqua Data Studio 18 uitgebracht – met synchronisatie voor databaseschema’s, geavanceerde analysemiddelen en verbeterde SQL

Aqua Data Studio v18 (Graphic: Business Wire)

AUSTIN, Texas--()--AquaFold, Inc. heeft Aqua Data Studio 18 uitgebracht. Dit is een grote update van zijn universele software voor beheer van databases en analyse. Daarmee synchroniseert het bedrijf databaseschema’s, wat gebruikers in staat stelt verschillen tussen de bron en de beoogde database naadloos te implementeren. De nieuwste versie voert aanzienlijke verbeteringen aan Visual Analytics door, zodat zakelijke gebruikers meer mogelijkheden hebben voor snelle en efficiënte analyse van hun immer groeiende hoeveelheid data. Samen met de nieuwe tool voor toezicht op connecties, uitlegplannen voor Amazon Redshift en Teradata, ondersteuning voor Google BigQuery Standard SQL en een verbeterde SQL-editor heeft versie 18 meer functies dan welke release dan ook.

AquaFold
Guillermo Gron, +1 512-457-9814