Retail Merchant Services overgenomen door TCV

LONDEN & MILTON KEYNES, Engeland--()--Retail Merchant Services (RMS), het bekroonde bedrijf in betaalsystemen, heeft vandaag bekendgemaakt dat het is overgenomen door TCV, een toonaangevende kapitaalverstrekker voor ondernemingen in de technologiesector.

De aankoop en bijkomende investering ondersteunen de nieuwe groeifase van RMS en doorlopende vernieuwing van betaalservices voor cliƫnten uit de handelsbranche. De aandeelhouders van RMS, inclusief oprichter Paul Bentham en de directie, hebben samen met TCV geherinvesteerd. In het kader van de transactie treedt John Rosenberg, partner van TCV, samen met operationeel topman van Merchant e-Solution Jim Aviles toe tot de directie van het bedrijf. De investering in RMS wordt gefinancierd vanuit het groeifonds van 2,5 miljard dollar van TCV.

TCV U.K.
Gemma Griffiths