Symbio kondigt integratie brandstofcel op waterstof in elektrische auto van Nissan aan

TOKYO--()--De Europese leider in transportsystemen op waterstof, Symbio, heeft zijn plan onthuld voor de integratie van brandstofcellen is elektrische auto’s van Nissan met 5 tot 7 zittingen. Dit zorgt voor totale vrijheid en geen enkele uitstoot, zodat de auto’s luchtvervuiling tegengaan. Symbio hoopt dat de auto’s snel verkrijgbaar zijn op de Europese markt.

Bij de onthulling van Symbio’s brandstofcelintegratie in een elektrische minibus van Nissan op FC Expo 2017 in Tokyo maakte het bedrijf bekend dat deze auto met nieuwe plug-in-cel een actieradius van ten minste 500 kilometer heeft. Dit is een belangrijke ontwikkeling voor Symbio en een veelbelovende doorbraak voor beheerders van wagenparken en autofabrikanten die op duurzame wijze willen groeien.

Communications:
Symbio